Ime predmeta: | Poslovno komuniciranje |
Semester izvedbe: | 4. semester (pomladni) |
Tip predmeta: | Obvezni |
Kreditne točke: | 6 KT |
Študijski program: | Poslovne vede (UNI) |
Primarni jezik izvedbe: | slovenski jezik |
Uvod
Predmet se bo izvajal v slovenskem jeziku in je obvezni predmet skladno z uradno potrjenim učnim načrtom na univerzitetnem dodiplomskem študijskem programu Poslovne vede.
Predpogoji za vključitev v delo pri predmetu
Študentje morajo imeti zadostno znanje slovenskega jezika, da se lahko sporazumevajo s predavatelji ter študenti, da lahko sledijo predavanjem ter da lahko razumejo študijska gradiva.
Cilji
- Spoznati in razumeti osnovne pristope k celovitemu razumevanja pomena poslovne komunikacije
- Razumeti kulturološki vidik tega pojava
Kompetence
- Razumevanje vidnega in nevidnega v komunikacijskem procesu s posebnim poudarkom na doseganju ciljev
- Razumevanje, kaj je učinkovita komunikacija
- Razumevanje kompleksnost in soodvisnost tehnologije, učinkovitosti sporočanja in veščine komuniciranja
- Sposobnost komuniciranja v različnih situacijah
- Seznanitev z etičnimi vidiki komuniciranja
Učni izidi
Ko bo opravil izpit, bo študent razumel vlogo sodobnih medijev in pomen sposobnosti za lastno učinkovito komuniciranje kot del poslovne funkcije.
Vsebina predmeta
- Uvod v medijsko krajino
- Opredelitev sodobnih medijev
- Vloga in pomen poslovnega komuniciranja
- Spremenjena vloga načrtovanja, porabnika in medijev
- Ključni dejavniki odnosa med mediji in javnostmi
- Lastništvo medijev in profitna usmerjenost
- Tehnološke spremembe
- Nove medijske vsebine in viri informacij
- Komercialna politika medijev
- Prednosti in pomanjkljivosti besednega in nebesednega komuniciranja
- Nebesedno (verbalno) komuniciranje
- Besedno komuniciranje
- Kulturološki vidik komunikacije
- Osnove poslovnih pogajanj
Oblike dela
- Frontalna oblika poučevanja
- Samostojno delo študentov
Metode dela
- Razlaga
- Razgovor/izmenjava mnenj
- Predstavitve seminarskih nalog
Sistem ocenjevanja in kriterij
- Preverjanje znanja je sestavljeno iz: seminarske naloge (30% uteži v skupni oceni) in pisnega izpita (70% uteži).
- Ne glede na izračun z upoštevanjem posameznih uteži, mora biti za skupno pozitivno oceno najprej pozitivna ocena zaključnega izpita.
Obvezna literatura
- Skripta nosilke predmeta.
Priporočena literatura
- Bovee, C. L., Thill, J. V.: Business Communication Today. (9th Edition), Prentice Hall, 2007. Izbrana poglavja v obsegu 100 strani.
Govorilne ure
- Pred in po predavanjih
- Po dogovoru